här kommer jag

Var väl ca ett halvår sedan jag uppdaterade bloggen (patetiskt etc), jag har dock haft en del för mig, förutom att läsa en massa böcker. Har till exempel lagt ner min själ och hjärta i ett försök att lurka mig in på Liljevalchs vårsalong (tredje gången gillt och det gick såklart åt helvete även denna gång). Har pluggat Franska och Ryska. Har stört mig på all EU-propaganda som dränkte oss i samband med Maidan-demostrationerna. Kräks även på att separatisterna kallas terrorister (Terrorist=folk som inte gör som EU och Washington säger). Röstade i EU-Valet, de ~50% som inte röstade kan vänligen avsäga sig demokratiska rättigheter med omedelbar verkan i min åsikt (ert fel att det sitter fascister nere i Bryssel nu btw). Stör mig även på att allas reaktion på valresultat består i att typ gråta och ynka, mycket progressivt. Dunderstör mig på folk som låtsas att valresultatet kom som en chock (verkligheten calling liksom). För tillfället antar jag att jag har gått full circle, eftersom jag precis börjat fundera på hur jag ska attackera Liljevalch nästa år.

Kommentera

