Vad jag har gjort istället för att blogga

Det har varit tyst på bloggen nu senast och det är ju inte så konstigt med tanke på att jag haft fullt upp med andra erm.. viktigdomar. Som att sitta och glo på havet;

025

Samt sno snäckor när havet tittar åt ett annat håll;

062

Jag lyssnade på Gogol Bordellos nya singel och grät en skvätt över att de släpper ett nytt album i Juli;

Jag läste om kryp, så där som en gör ni vet;

024

Och inspekterat kryp, särskilt den här raringen;
Obs! Inga kryp kom till skada!

021

Jag åt äpplen med kanel och mycket socker;

003

Och läste böcker jag redan har läst förut;

031

Jag fick en blå hatt;

005

Sist men inte minst mixade jag frysta bananer med mandelmjölk och uppfann av misstag en glass som kommer förändra världen;

0062

Vad har ni haft för er på sistone?

Kommentera

