Mars åh Mars

Mars månad har inte varit så där jätteunderbar precis. Jag fick inte mindre än tre kallelser till Karolinska och eh, jag är inte så bra på att deala med sådant. Jag föredrar att lägga mig under täcket och låtsas att jag inte existerar. Så det blev inte så jättemycket läsning.

Böcker lästa: 5
Varav på engelska: 1
Och icke fiktion: eh 5
Sidor lästa: 1229

Ok, det kanske inte var så döilla ändå, jag hoppas trots det att April blir bättre (vilket det förmodligen blir pågrundav sol, vårblommor etc.

Kommentera

