Delmål 1

Jag har en att läsa-lista som är groteskt långt så mitt nya läsmål är att försöka ta mig igenom den, åtminstone en liten bit. Mål 1 ser ut såhär:

le books

Before They Are Hanged, Best Served Cold samt The Heroes av Joe Abercrombie
En samlad utgåva av H C Andersens sagor
Last Chance to See + Hitchhiker av Douglas Adams
Watership Down av Richard Adams
The Handmaid’s Tale av Margaret Atwood
The Divine Comedy av Dante Alighieri
A Shadow in Summer av Daniel Abraham

Helst skulle jag se att jag hinner med hela bunten nu i April, det är nog lite överdrivet men nu ska vi inte förstöra humöret, en ska tro på sig själv osv.

Kommentera

