Bokrean rond 1 + Biblioteksfynd

006Min första rond på bokrean var inte direkt någon grandios uppvisning i storkonsumtion, så det var ju bra. Chopras Makt, Frihet och Nåd blev jag tipsad om på MS-portalen, Lilla Stjärna fick följa med eftersom jag gillat Lindqvists andra böcker + att jag kan ge den till mamma när jag är klar. Kafka slank ner av ingen annan anledning än att det är Kafka. På biblioteket hade jag dock större framgångar.

009

2 responses to “Bokrean rond 1 + Biblioteksfynd

  1. Jag sa att jag inte skulle köpa något på årets bokrea. Hmm jag har köpt min tredje omgång med böcker idag. Hahaha som det kan gå. Men nu håller ekonomin inte direkt för fler inköp så nu är det stopp! Men det där såg ut som en intressant samling böcker!

  2. Lena Sundströms bok var riktigt intressant. Den kan jag rekommendera!

Kommentera

