Nätkärlek

Det sprids mycket nätkärlek i dagarna sedan Uppdrag Gransknings avsnitt om näthat. Jag har ju inte sett det men jag tror jag kan ta till mig andemeningen ändå. Jag är ju en sådan där som är aggressiv oftare än jag är kärleksfull så det kan ju vara nyttigt att dela lite kärlek. Det var Nicole från Bok-tokig som sände mig kärleken så hon får en specialutnämning omedelbums!

Spetsig – Jag älskar denna bokblogg. Här finns alltid intressanta böcker och tankar. Mycket facklitteratur och biografier vilket jag gillar då de flesta andra bokbloggar jag följer enbart läser fiktion.

Sarah Enni – Det är någonting med Sarah som gör att jag älskar henne. Inte på ett ”håller med om allt till 100% sätt” men hon är så trevlig och fyndig att jag inte kan låta bli.

Tekoppens Tankar – Tekoppen Sebastian är definitivt en av mina favoritbloggar. På bloggen finns vettiga recensioner samt en urbra lista över HBTQ-böcker. Härifrån hör jag talas om många böcker jag inte ens skulle veta existerade annars.

Nu när jag fått upp värmen finns det ungefär en miljon (nåväl) bloggar jag vill tipsa om. Men det får bli en annan gång :)

ps. Ett monsterinlägg om satanism är på g någon gång de närmsta dagarna. förbered popcornen!

One response to “Nätkärlek

  1. Tack för fint omnämnande, det värmer!

Kommentera

