Tillbaka till läsningen med en försenad julklapp

Jag har försummat läsningen de senaste dagarna på grund av den ångestladdade konstitutionen som kallas arbetsförmedling. Nåväl. Jag fick en försenad julklapp av min granne idag (han har varit i Afrika i tre månader och kom hem för tre dagar sedan. Uppenbarligen ställde han sig å baka åt hela kvarteret det första han gjorde).

001

Pepparkakstryffel, kokostryffel och någonting som jag inte kan namnet på men som var fantastiskt gott. Exemplarisk grannsämja om jag får säga det själv. Och vad bättre sätt att avnjuta choklad än med en god bok? Just nu slalomläser jag dessa:

210

Läkande trädgårdar av Donald Norfolk samt Flickan från ingenstans av Justin Cronin. Snart kommer även ett länkkärleks-inlägg här på bloggen men först; krypa ner i sängen med ett stycke katt och en kopp te.

Kommentera

